PR články jako součást neplaceného budování zpětných odkazů – Ondřej Kuděla
Ondřej Kuděla
Bakalářská práce
PR články jako součást neplaceného budování zpětných odkazů
PR articles as a part of unpaid linkbuilding
Anotace:
Cílem této práce je definovat PR (Public Relations) články z hlediska optimalizace stránek pro vyhledávače (SEO) a popsat možnosti publikování PR článků na internetových serverech v České republice. V úvodu práce je představena teorie budování zpětných odkazů webu (linkbuilding), což zvyšuje pozice webu ve vyhledávačích na určená klíčová slova. Práce se zaměřuje na neplacený linkbuilding a kromě publikace …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to define PR (Public Relations) articles in light of Search Engine Optimization (SEO) and describe the possibilities of publishing PR articles on Internet servers in the Czech republic. In the preamble of the thesis, I introduce the theory of linkbuilding, which improves the position of the website in the search engine results for given key words. Thesis is focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/27166
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
- Vedoucí: Jan Nemrava
- Oponent: Petr Fidler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/27166
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Linkbuilding: budovanie spätných odkazov – podstata, využitie, metódy
Adela Hrivnáková -
Aplikace pro tvorbu a distribuci PR článků
Hana Vrzalová