Využití Photovoice ve výuce geografie na základní škole – Roman Zrůst
Roman Zrůst
Bachelor's thesis
Využití Photovoice ve výuce geografie na základní škole
Application Photovoice in education of geography in elementary school
Abstract:
Bakalářská práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část před-stavuje metodu Photovoice. Popisuje její vznik a charakteristiku. Představuje teoretické základy Photovoice, ze kterých metoda vychází. Praktická část před-stavuje dvě vyučovací hodiny, které vychází z metody Photovoice. Tyto hodiny jsou zařazeny do ŠVP ZŠ Na Lukách. První hodina propojuje terénní výuku s metodou Photovoice …moreAbstract:
The bachelor thesis contains a theoretical and a practical part. The theoretical part introduces the Photovoice method. It describes its origin and characteristics. It presents the theoretical foundations of Photovoice, on which the method is based. The practical part consists of two lessons, which are based on the Photovoice method. These lessons are included in the SEP of the Na Lukách Primary School …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/blrw5/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2024
- Supervisor: Mgr. Štěpán Horký
- Reader: Mgr. Jozef Lopuch
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
History for Education / Geography for Education
Theses on a related topic
-
Rizika vzniku nespolupracujícího chování žáků na 1. stupni základní školy
Lucie BUČKOVÁ -
Problematika spolupráce mezi učitelem a žákem ve výuce na 1. stupni základní školy
Markéta UHROVÁ -
Terénní a projektová výuka s tematikou bitvy u Slavkova a napoleonských válek ve výuce dějepisu na základních školách
Gabriela Strejčková -
Terénní výuka pro 2. stupeň základní školy na téma hodnocení ekologického stavu vodního toku
Petra Naňáková -
Terénní výuka v zeměpise: případová studie rekonstrukce stadionu Za Lužánkami
Tomáš Klimenda -
Terénní výuka v modelovém území v povodí Bobravy.
Štěpánka Pecenová -
K čemu je geografie? Hodnocení a reprezentace významu geografie
Kateřina SOKELOVÁ -
Akademická a/nebo populární geografie? Geografie pohledem studentů prvního ročníku
Terezie ROZSÍVALOVÁ