Bc. Martina Šebečková

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie pro firmu JMchef s.r.o.

Marketing Strategy Proposal for JMchef s.r.o. Company.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnout optimální marketingovou strategii na základě analýzy současného stavu firmy JMchef s.r.o., jejímž předmětem podnikání je výroba, instalace a servis gastronomických zařízení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezena hlavní východiska vztahující se k vybranému tématu, jako např. marketingový mix, marketingová strategie …více
Abstract:
The aim of this thesis is to propose an optimal marketing strategy based on the analysis of the current state of the company JMchef s.r.o., whose business is the manufacture, installation, and service of gastronomic equipment. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical section, the main bases for the chosen topic, includes areas such as marketing mix, marketing strategy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/j5d3u/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management