Získávání informací z vytěžování provozních dat aplikace IBM Connections – Dominik Šlahař
Dominik Šlahař
Bachelor's thesis
Získávání informací z vytěžování provozních dat aplikace IBM Connections
Obtaining information by operational data mining from IBM Connections applications
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá oblastí podnikových sociálních sítí, především získávání in-formací z vytěžených dat sociální sítě IBM Connections. Cílem je navrhnout proces služby "Vizualizace adopce sociální sítě", který vede k zjištění informací ukrytých v provozní databázi. V první části práce jsem se zaměřil na vymezení teoretických pojmů, které se v této práci objevují. Dále jsem zde popsal produkt …moreAbstract:
Bachelor's thesis deals with area of corporate social networks especially with extracting informations from mined data of IBM Connections social network. The goal is to design a process of service "Visualization adoption of social network" that leads to finding informa-tions hidden in operational database. In the first section I focused on definition of theoretical terms that appear in this thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 10. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/65325
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2013
- Supervisor: Renáta Kunstová
- Reader: Tomáš Feige
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/65325
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika
Theses on a related topic
-
Role of the social network sites in a migration process: Czechs and Slovaks in Australia Facebook group
Andrea Kakulidu -
Sociální síť instagram jako komunikační nástroj
Petr Kameníček -
Data mining na sociální síti X pomocí nástroje NodeXL
Martin Šenk -
Sociální síť Facebook jako efektivní nástroj firemní komunikace
Hana Sénášiová -
Sociální sítě jako součást novodobého marketingového nástroje
Jakub Janků -
Sociální sítě jako nástroj marketingové strategie
Veronika Hradecká -
Sociální sítě jako nástroj teroristických organizací
Mariia Zoria -
Sociální sítě a jejich role v sociální práci
Veronika JURIŠOVÁ