Barbora Plecháčková

Master's thesis

Marketingová strategie OZS v oblasti studijních semestrálních výměnných pobytů na VŠE

Marketing strategy of the International Office in the area of the students exchange program at VSE
Abstract:
Tato práce řeší marketingovou strategii studijních výměnných pobytů na Vysoké škole ekonomické (VŠE), které administrativně zajišťuje Oddělení zahraničních styků (OZS). K získání důležitých informací bylo použito vlastní dotazníkové šetření mezi studenty VŠE a zároveň byla analyzována a hodnocena současná marketingová strategie OZS. Na základě zjištěných informací a získaných dat byly navrženy úpravy …more
Abstract:
This diploma thesis focuses on a marketing strategy of the exchange program at University of Economics, Prague (VSE) administrated by International Office. Questionnaire survey between VSE students was used to gain the important data. Moreover, the current marketing strategy of the International Office was analysed and evaluated. Based on the discovered information and data gained, adjustments of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 9. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2019
  • Supervisor: Jiří Zeman
  • Reader: Alena Filipová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76164