Marketingová strategie OZS v oblasti studijních semestrálních výměnných pobytů na VŠE – Barbora Plecháčková
Barbora Plecháčková
Diplomová práce
Marketingová strategie OZS v oblasti studijních semestrálních výměnných pobytů na VŠE
Marketing strategy of the International Office in the area of the students exchange program at VSE
Anotace:
Tato práce řeší marketingovou strategii studijních výměnných pobytů na Vysoké škole ekonomické (VŠE), které administrativně zajišťuje Oddělení zahraničních styků (OZS). K získání důležitých informací bylo použito vlastní dotazníkové šetření mezi studenty VŠE a zároveň byla analyzována a hodnocena současná marketingová strategie OZS. Na základě zjištěných informací a získaných dat byly navrženy úpravy …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on a marketing strategy of the exchange program at University of Economics, Prague (VSE) administrated by International Office. Questionnaire survey between VSE students was used to gain the important data. Moreover, the current marketing strategy of the International Office was analysed and evaluated. Based on the discovered information and data gained, adjustments of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76164
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76164
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová a komunikační strategie firmy Unicorn Vysoká škola s.r.o.
Jakub Smrček -
Základní škola
Jan Gorol -
Ekonomická diplomacie - vývoj a modely v jednotlivých zemích
Jan Kauer -
Ekonomická diplomacie a její vývoj v České republice v komparaci vůči Chorvatské republice
Marek Hovorka -
Ekonomická diplomacie ČR ve vztahu k vybraným zemím západního Balkánu
Lukáš Maudr -
Ekonomická diplomacie v rámci vztahů ČR a Francie
Andrea Horníčková -
Ekonomická diplomacie Skupiny Světové banky
Natálie Doležalová -
Ekonomická cena lockdownu v době pandemie
Vojtěch Stříteský