Mgr. Jana KONČELOVÁ

Bachelor's thesis

Úloha celebrit v reklamě pohledem dospívající mládeže

The Role of Celebrities in Advertising from the Perspective of Teenagers
Abstract:
Cílem bakalářské práce {\clqq}Úloha celebrit v reklamě pohledem dospívající mládeže`` je popsání postojů cílové skupiny dospívající mládeže k reklamnímu působení, které je spojené se známou osobností, celebritou. Součástí bakalářské práce je výzkum realizovaný mezi cílovou skupinou s cílem po-tvrdit či vyvrátit stanovené hypotézy týkající se postojů cílové skupiny k úloze celebrit v reklamě. Bakalářská …more
Abstract:
The aim of the bachelor´s thesis {\clqq}The Role of Celebrities in Advertising from the Perspective of Teenagers`` is a description of teenager´s attitudes towards the influence of advertising associated with a well-known person {--} a celebrity. One part of the bachelor´s thesis is a research carried out in the focus group with the aim to ether verify or disprove the hypothesis concerning the focus …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2006
Identifier: 2673

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2006
  • Supervisor: PhDr. Zdeněk Křížek

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KONČELOVÁ, Jana. Úloha celebrit v reklamě pohledem dospívající mládeže. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 05. 2036

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.