Růžena Škrobánková

Bachelor's thesis

Výzkum zákaznické spokojenosti Reja spol. s r.o.

Customer satisfaction analysis of the company Reja spol. s r.o.
Abstract:
Tato práce se zabývá výzkumem zákaznické spokojenosti s produktem a službami, které firma Reja poskytuje. Teoretická část je zaměřena na představení zákaznické spokojenosti. Kapitoly shrnují, kdo je to zákazník, jak se spokojenost měří, co je to loajalita a NPS. Dále se v teoretické části popisují poznatky a specifika ohledně nedoslýchavých zákazníků a zákaznické spokojenosti na trhu se sluchadly. …more
Abstract:
This bachelor thesis aims to analyze customer satisfaction with the product and services provided by the company Reja. The theoretical part is focused on the customer satisfaction. The chapters summarize who is the customer, how satisfied they are, and what loyalty and NPS mean. Furthermore, the theoretical part addresses the findings and specifics regarding customer experiencing hearing loss and customer …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 7. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2021
  • Supervisor: Radek Tahal
  • Reader: Dagmar Borovská

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83939