Výzkum zákaznické spokojenosti Reja spol. s r.o. – Růžena Škrobánková
Růžena Škrobánková
Bakalářská práce
Výzkum zákaznické spokojenosti Reja spol. s r.o.
Customer satisfaction analysis of the company Reja spol. s r.o.
Anotace:
Tato práce se zabývá výzkumem zákaznické spokojenosti s produktem a službami, které firma Reja poskytuje. Teoretická část je zaměřena na představení zákaznické spokojenosti. Kapitoly shrnují, kdo je to zákazník, jak se spokojenost měří, co je to loajalita a NPS. Dále se v teoretické části popisují poznatky a specifika ohledně nedoslýchavých zákazníků a zákaznické spokojenosti na trhu se sluchadly. …víceAbstract:
This bachelor thesis aims to analyze customer satisfaction with the product and services provided by the company Reja. The theoretical part is focused on the customer satisfaction. The chapters summarize who is the customer, how satisfied they are, and what loyalty and NPS mean. Furthermore, the theoretical part addresses the findings and specifics regarding customer experiencing hearing loss and customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 7. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83939
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Dagmar Borovská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83939
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum spokojenosti zákazníků vycházející z marketingového mixu ve společnosti Tesco stores a.s.
Linda Rosenbaumová -
Výzkum zákaznické spokojenosti restaurace Fo3 pub & caffe
Adam Folc -
Výzkum zákaznické spokojenosti firmy ARCH consulting s.r.o.
Dominik Dlouhý -
Výzkum zákaznické spokojenosti společnosti Realpad Software LTD
Karolína Brnová -
Výzkum zákaznické spokojenosti ve vybrané firmě (Česká spořitelna)
Roman Švéda -
Marketingový výzkum zákaznické spokojenosti ve sportovním centru
Veronika Zedníková -
Online marketing a výzkum zákaznické spokojenosti ve vybrané organizaci
Phuong Anh Pham -
Výzkum zákaznické spokojenosti veterinární kliniky
Veronika Hanzelková