Žaneta Roncová

Diplomová práce

Nové retail formáty v automobilovom priemysle

Nové retail formáty v automobilovém průmyslu
Anotace:
Diplomová práce se zabývá transformací automobilového průmyslu na profitabilní omnichannel formát. První část práce je zaměřena na vývoj, který vedl ke vzniku různých konceptů retailu až po současný omnichannel. Jak reagují automobiloví výrobci a jak se jim daří transformovat prodejní strukturu je předmětem druhé části práce. Třetí část následně představuje detailnější strategii Porsche AG a jejich …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the transformation of the automotive industry into a profitable omnichannel format. The first part is focused on the development, that led to the emergence of various concepts of the retail, to the current omnichannel. Second part of the thesis walks through how the car manufacturers react and how they manage to transform their sales structure. Then the third part presents …více
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá transformáciou automobilového priemyslu na profitabilný omnichannel formát. Prvá časť práce je zameraná na vývoj, ktorý viedol k vzniku rôznych konceptov retailu až po súčasný omnichannel. Ako reagujú automobiloví výrobcovia a ako sa im darí transformovať predajnú štruktúru je predmetom druhej časti práce. Tretia časť následne predstavuje detailnejšie stratégiu Porsche AG …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
  • Vedoucí: Vít Hinčica
  • Oponent: Jakub Zezula

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76134