Polina Sirotina

Bakalářská práce

On-line event marketing (případová studie krizového řízení)

Online event marketing (crisis management case study)
Anotace:
Práce se zabývá novým trendem ve vývoji marketingu, kterým je on-line event marketing. Cílem první části práce je na základě teorie event marketingu vymezit tento obor v on-line prostředí a vytvořit novou typologii on-line eventů. Kromě toho jsou uvedena specifika související s danou problematikou, konkrétně propagace a interakce na on-line eventech. Na základě definované teoretické koncepce je ve …více
Abstract:
The thesis describes a new trend in marketing which is online event marketing. The purpose of the first past is to define the new discipline based on theory of event marketing and create a new typology of online events. Moreover, specific areas connected to the chosen problem are mentioned, specifically promotion and interaction of online events. Based on the defined theoretical concept the analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82959

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod