Obchodní strategie a její význam pro malé a střední podniky – Bc. Dominika Vodičková
Bc. Dominika Vodičková
Diplomová práce
Obchodní strategie a její význam pro malé a střední podniky
Business strategy and its importance for small and medium companies
Anotace:
Diplomová práce se zaobírá obchodní strategií malých a středních podniků. V teoretické části práce jsou rozebrány základní pojmy a formy obchodní strategie a strategického řízení. Dále jsou popsány procesy analýz a tvorby obchodní strategie a její následná implementace. Praktická část práce zahrnuje zpracovanou strategickou analýzu stavební společnosti Cihlička, s.r.o. Tato analýza byla provedena pomocí …víceAbstract:
The thesis deals with the business strategy of a small and medium companies. In the theoretical part are explain the basic concepts and forms of business strategy and strategic management. Next are described processes of analyzes and creation business strategy and its subsequent implementation. The practical part of the thesis includes a strategic analysis of the construction company Cihlička, s.r …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l03t2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.
- Oponent: Ing. Patricia Jakešová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VODIČKOVÁ, Dominika. \textit{Obchodní strategie a její význam pro malé a střední podniky} [online].
Praha, 2017 [cit. 2021-03-08]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/satvgc/>.
Diplomová práce.
Vysoká škola finanční a správní, a.s..
Vedoucí práce doc. Ing. Endre Tóth, DrSc..
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Ekonomická analýza podniku
Tereza Svobodová -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Marketingová analýza Společnosti Franze Kafky
Helena Poulová -
Strategická analýza družstva
Petr Toman -
Strategická analýza podniku
Roman Mičulka -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Ekonomická analýza vybraného podniku
Alena Hudcová