Bc. Dominika Vodičková

Master's thesis

Obchodní strategie a její význam pro malé a střední podniky

Business strategy and its importance for small and medium companies
Abstract:
Diplomová práce se zaobírá obchodní strategií malých a středních podniků. V teoretické části práce jsou rozebrány základní pojmy a formy obchodní strategie a strategického řízení. Dále jsou popsány procesy analýz a tvorby obchodní strategie a její následná implementace. Praktická část práce zahrnuje zpracovanou strategickou analýzu stavební společnosti Cihlička, s.r.o. Tato analýza byla provedena pomocí …more
Abstract:
The thesis deals with the business strategy of a small and medium companies. In the theoretical part are explain the basic concepts and forms of business strategy and strategic management. Next are described processes of analyzes and creation business strategy and its subsequent implementation. The practical part of the thesis includes a strategic analysis of the construction company Cihlička, s.r …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2017
  • Supervisor: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.
  • Reader: Ing. Patricia Jakešová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní