Obchodní strategie a její význam pro malé a střední podniky – Bc. Dominika Vodičková
Bc. Dominika Vodičková
Master's thesis
Obchodní strategie a její význam pro malé a střední podniky
Business strategy and its importance for small and medium companies
Abstract:
Diplomová práce se zaobírá obchodní strategií malých a středních podniků. V teoretické části práce jsou rozebrány základní pojmy a formy obchodní strategie a strategického řízení. Dále jsou popsány procesy analýz a tvorby obchodní strategie a její následná implementace. Praktická část práce zahrnuje zpracovanou strategickou analýzu stavební společnosti Cihlička, s.r.o. Tato analýza byla provedena pomocí …moreAbstract:
The thesis deals with the business strategy of a small and medium companies. In the theoretical part are explain the basic concepts and forms of business strategy and strategic management. Next are described processes of analyzes and creation business strategy and its subsequent implementation. The practical part of the thesis includes a strategic analysis of the construction company Cihlička, s.r …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/l03t2/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.
- Reader: Ing. Patricia Jakešová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VODIČKOVÁ, Dominika. \textit{Obchodní strategie a její význam pro malé a střední podniky} Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2017. Available from: https://theses.cz/id/satvgc/. [cit. 2024-03-29].
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Strategická analýza konkrétního podniku
Petr Toman -
Zhodnocení obchodní strategie strojírenského podniku
Natálie Vodičková -
Obchodní strategie a její uplatnění v praxi rodinné firmy
Lucie Bajerová -
Obchodní strategie společnosti ŠKODA PRAHA v jihovýchodní Evropě
Karel Kraus