Bc. Jan Souček

Master's thesis

Řízení spokojenosti zákazníků ve společnosti Kartáče Souček, s.r.o.

Customer Relationship Management in Enterprise Kartáče Souček, s.r.o.
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Kartáče Souček, s.r.o. Teoretická část je zaměřena na výklad základních pojmů z oblasti CRM (Customer Relationship Management). Praktická část se koncentruje na dotazníkové šetření spokojenosti stávajících zákazníků firmy Kartáče Souček, s.r.o. Získaná data z dotazníkového průzkumu byla pouţita pro návrh změny ve firmě. Na závěr …more
Abstract:
Graduation thesis is focused on Customer relationship management in enterprise Kartáče Souček, s.r.o. Theoretical part of this thesis is related with basic concept of CRM. Practical part of this graduation thesis is concentrated on Questionnaire research among existing customers enterprise Kartáče Souček, s.r.o. Obtained data from survey were used for change recommendation in company. Last part is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2011
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Souček, Jan. Řízení spokojenosti zákazníků ve společnosti Kartáče Souček, s.r.o.. Pardubice, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní