Tereza MATTISOVÁ
Bachelor's thesis
Komunikační dovednosti v praxi
Communication skills practically
Abstract:
V mé bakalářské práci se zabývám tématem komunikačních dovedností v praxi. Konkrétně komunikačními dovednostmi ve volném čase. Cílem je zjistit projevy rodičovského ega v komunikaci skautských vedoucích pracující s dětmi mladšího školního věku. V teoretické části popisuji komunikaci a její složky a také se zmiňuji o osobnosti pedagoga volného času. Praktická část uvádí vybrané metody sběru dat, tedy …moreAbstract:
In my Bachelor's Thesis I deal with communication skills practically, concretely with the communication skills in the leisure time. The goal of my work is to find the manifestations of the parental ego in the communication of the Scout Leaders working with younger school age children. In the theoretical part I describe communication, its components and I also talk about the personality of the leisure …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2011
Accessible from:: 8. 4. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 12. 5. 2011
- Supervisor: Mgr. Hana Kubíčková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MATTISOVÁ, Tereza. Komunikační dovednosti v praxi. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Education / společný základ - výtvarná orientace
Theses on a related topic
-
Komunikační dovednosti u vybraných pedagogů a lektorů
Adam Kuřica -
Pohybové chvilky rozvíjející emoční inteligenci, sociální a komunikační dovednosti pro děti 4.–7. ročníku ZŠ
Anna Mecerodová -
Komunikační dovednosti u dětí ve věku od dvou do čtyř let
Kateřina Odehnalová -
Komunikační dovednosti v praxi pedagoga současné školy
Kateřina PIETEROVÁ -
Podpora sebereflexe jako součást osobního růstu u pedagoga volného času
Eliška Hájková -
Marketingová komunikace Střediska volného času Ostrava-Zábřeh
Adam KNAP -
1. Teoretická část:\nl{}Analýza vizuální komunikace volební kampaně 2013 - předčasné volby do Poslanecké sněmovny ČR\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Czechoslovak\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Kognitivní terapie
Kim Adamjáková -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Marie Soukupová