Anna Nayman

Bakalářská práce

Způsoby měření a rozpoznávaní emoci pomocí analýzy obrazu v oblasti reklamy

Ways of measuring and recognizing emotion in advertising field with assistance of image
Anotace:
Záměrem této práce bylo sepsání dosavadních poznatků v rozpoznávání emocí z obrazu. Součástí bylo i sepsání Systematic Literature Review, která se zabývá otázkou použití metod pro měření emocí z obrazu v problematice reklamy.Rozpoznávání emoci z obrazu je v současnosti poměrně rozvinuté a existuje několik metod, ovšem některé z nich mají nedostatky. Dosti probádaná je například otázka stanovení vlivu …více
Abstract:
The aim of this work was to write present knowledge in recognizing emotions from the pictures. It also included describing the Systematic Literature Review, which deals with methods for measuring emotions from the image in the advertising field.Recognition of emotions from the image is currently relatively developed and there are several methods, but some of them have drawbacks. For instance, the issue …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 10. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2020
  • Vedoucí: Filip Vencovský
  • Oponent: Tomáš Bruckner

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79971