Katarína Kňazeová

Bakalářská práce

Analýza marketingovej stratégie firmy Inditex a jej komparácia na španielskom a českom trhu

Analýza marketingové strategie firmy Inditex a její komparace na španělském a českém trhu
Anotace:
Táto bakalárska práca sa zaoberá marketingovou stratégiou firmy Inditex a zároveň skúma jej pôsobenie na českom a španielskom trhu. Práca je rozdelená do štyroch hlavných kapitol. V prvej kapitole je predstavená spoločnosť,  jej portfólio značiek a prítomnosť na trhoch. Druhá kapitola oboznamuje s teoretickými pojmami marketing, marketingové prostredie, segmentácia, targeting, positioning a marketingový …více
Abstract:
This Bachelor´s thesis deals with the marketing strategy of Inditex and examines how it operates in Czech and Spanish markets. The thesis is divided into four main chapters. The first chapter introduces the company, its brand portfolio and presence in each of the markets. The second chapter explores the theoretical concepts of marketing, marketing environment, segmentation, targeting, positioning and …více
Abstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá marketingovou stratégiou firmy Inditex a zároveň skúma jej pôsobenie na českom a španielskom trhu. Práca je rozdelená do štyroch hlavných kapitol. V prvej kapitole je predstavená spoločnosť,  jej portfólio značiek a prítomnosť na trhoch. Druhá kapitola oboznamuje s teoretickými pojmami marketing, marketingové prostredie, segmentácia, targeting, positioning a marketingový …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2018
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Soňa Gullová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73322

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod