Bc. Zuzana Stanková

Diplomová práce

Linearita v televíznej skečovej komédii: S.O.S., Kredenc, Pumpa

Linearity in television sketch comedy: S.O.S., Kredenc, Pumpa
Abstract:
The primary subject of this master's thesis is the structural analysis of the Slovak sketch series S.O.S., Kredenc and Pumpa. Using the tools of serial poetics, it explores the ways in which the writing team has gradually come to terms with the need to add linearity and continuity to such a diverse and non-linear form of entertainment as sketch comedy. The text examines both the methods that create …více
Abstract:
Primárnym predmetom tejto magisterskej práce je štruktúrna analýza slovenských skečových seriálov S.O.S., Kredenc a Pumpa. Pomocou nástrojov seriálovej poetiky skúma spôsoby, akými sa autorský tím postupne vyrovnával s nutnosťou dodať linearitu a kontinuitu do tak rozmanitej a nelineárnej formy zábavy, akou je skečová komédia. Text sa jednak venuje metódam, ktoré vytvárajú ilúziu linearity v skečovej …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 7. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 9. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Radomír D. Kokeš, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Michal Večeřa, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.