Podnikatelský plán MSP – poskytování bezpečných lyžařských kurzů pro školáky – Lenka Červenková
Lenka Červenková
Master's thesis
Podnikatelský plán MSP – poskytování bezpečných lyžařských kurzů pro školáky
Business Plan for Small and Medium Enterprises – Providing Safe Ski Courses for Students
Abstract:
Cílem diplomové práce je sestavení podnikatelského plánu včetně posouzení jeho relizovatelnosti. Nejprve je seataven podnikatelský plán, kde každá jeho část zkoumá specifickou oblast dané problematiky. Pomocí řady analýz a posouzením vzájemných souvislostí je poté rozhodnuto, zda by měl být podnikatelský plán realizován, nebo ne.Abstract:
The goal of the thesis is to create a business plan including feasibility judgement. The business plan is formed first. Every single part is dealing with a very specific area of the topic. Applying broad range of analyses and assessing mutual interactions it is decided if the business plan should be converted into practice or not.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 3. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/58996
Thesis defence
- Date of defence: 15. 2. 2012
- Supervisor: Ivana Svobodová
- Reader: Petr Vališ
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/58996
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Innovation and its influence on strengthening the competitive advantage of the company
Alexandra Nam -
CSR as a competitive advantage of a company
Cristian Elihu Cantu Cantu -
Value Chain Analysis and Competitive Advantage of an Organisation
Filip Bodlák -
Innovation and Creativity as a Source of Competitive Advantage
Olga Grashchenkova -
CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer
Zuzana Nováková -
Corporate Social Responsibility - Competitive Advantage for Companies Operating in an International Environment
Karolína Dolejšová -
Corporate Social Responsibility as a Competitive Advantage for International Companies
Markéta Dlouhá -
Competitive advantage for a bank that opens itself to Virtual Currency businesses – game theory
Martin Bok