Branding as a Source of Competitive Advantage – Bc. Anna Kristina Rezutka
Bc. Anna Kristina Rezutka
Diplomová práce
Branding as a Source of Competitive Advantage
Branding as a Source of Competitive Advantage
Anotace:
Nowadays, it is difficult for a product or service to keep its competitive advantage in the long run due to globalisation and rapid technological progress. Arguably the best strategy is for companies is to build a powerful brand and thereby, to remain constantly in the mind of consumers. Over the last decades, branding strategies have become more and more relevant for both small and large companies …víceAbstract:
Nowadays, it is difficult for a product or service to keep its competitive advantage in the long run due to globalisation and rapid technological progress. Arguably the best strategy is for companies is to build a powerful brand and thereby, to remain constantly in the mind of consumers. Over the last decades, branding strategies have become more and more relevant for both small and large companies …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lxglq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Peter Stuchlík, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
REZUTKA, Anna Kristina. \textit{Branding as a Source of Competitive Advantage} [online]. Praha, 2021 [cit. 2023-06-08]. Dostupné z: https://theses.cz/id/sb4yz7/. Diplomová práce. Vysoká škola finanční a správní, a.s. Vedoucí práce PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Generation Z in the Czech labor market: what they look for in an employer brand
Andrea Linares -
Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie
Peter Pavel -
Politický brand a jeho vnímání ve skupině prvovoličů
Jiří Šimon -
HERITAGE BRANDS: How corporate heritage and brand stewardship contribute to the valorization of brand image and strengthen corporate marketing ? The Case of Rémy Martin
Myriam Medard -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Artur Zhuravlev -
Role reklamního sloganu v marketingu a image značky
Anna Matějáková -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Bakhtiyar Sissengali -
Building positive brand image in tobacco industry
Tomiris Zhumagali