Reklama a její vliv na spotřebitele v souvislosti s jejich věkem – Denisa Kupková
Denisa Kupková
Bakalářská práce
Reklama a její vliv na spotřebitele v souvislosti s jejich věkem
Využití reklamních médií u jednotlivých věkových skupin spotřebitelů
Advertising and its impact on consumers in relation to their age
Anotace:
Bakalářská práce na téma Reklama a její vliv na spotřebitele v souvislosti s jejich věkem je zpracovávána k datu 31. březen 2014. Práce mapuje obor reklamy od základních pojmů po využívaná média pro reklamu. Zachycuje stručnou historii reklamy a základy psychologie reklamy. Poskytne stručnou charakteristiku cílových skupin. Pomocí výzkumu dotazníkovým způsobem zkoumá účinnost reklamy na věkové skupiny …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB7300
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2015
- Vedoucí: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Věra Strnadová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Afinita reklamního sdělení pro vybrané cílové skupiny (případová studie působení reklamního sdělení na specifickou cílovou skupinu)
Denisa Hustolesová -
Cílové skupiny zákazníků a návrh reklamní kampaně pro společnost Wood Style
Petr Šidlo -
Cílové skupiny a marketingová komunikace, analýza televizní reklamní kampaně na čokoládu Milka.
Veronika Nechybová -
Výzkum vlivu jednotlivých druhů reklamy na specifické cílové skupiny
Nastasiya Tsvyk -
Vliv nástrojů komunikace na specifické cílové skupiny
Petra Bujáčková -
Zvýšení povědomí o značce u nové cílové skupiny prostřednictvím digitální komunikace
Michaela Mariánková -
Uživatelé Facebooku jako cílová skupina reklamní komunikace
Dolejší Dolejší -
Vliv hudby v reklamě a její působení na vybrané cílové skupiny
Alena Hladíková