Marie JANÁLOVÁ

Bakalářská práce

Analýza vybraných telekomunikačních služeb O2 Telefonica vzhledem ke konkurenci na tuzemském trhu mobilních operátorů

Analysis of choice telecommunication services O2 Telefonica in face of competition in the czech mobile operators market.
Anotace:
V mé bakalářské práci jsem použila literaturu, řešící oblast komunikace, konkurence a marketingu služeb. Problematika těchto témat v práci plynule navazuje na praktickou část, která se skládá ze tří oddílů. V úvodu se zabývám tržními podíly a konkurenčním bojem mobilních operátorů. Další část práce je věnována srovnání telekomunikačních služeb z pohledu 4 skupin uživatelů tj. student, rodina, manager …více
Abstract:
In my bachelor thesis I used literature which deals with communication, competition and marketing of service areas. These problems are connected with practical part of my thesis. The practical part has three parts. In the introduction I look at the rivalry of mobile phones operators. The next part deals with telecommunication services comparison, four groups (student, family, manager, senior). In the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2009
Zveřejnit od: 11. 12. 2009
Identifikátor: 13520

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 1. 2010
  • Vedoucí: Ing. Šárka Vránová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JANÁLOVÁ, Marie. Analýza vybraných telekomunikačních služeb O2 Telefonica vzhledem ke konkurenci na tuzemském trhu mobilních operátorů. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 12. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 11. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing