Jiří Sulženko

Disertační práce

Marketing divadla

Theatre Marketing

Anotace:
Tato práce by neměla být marketingovou příručkou, návodem, jak dělat "dobrý divadelní marketig". Jejím cílem je pohlédnout za základní marketingové kategorie směrem k trendům, současnému vývoji, a to jak v technikách marketingové komunikace, tak v trendech diváckých preferencí a životního stylu diváků. Měla by tak pomoci lépe pochopit změny, které se za posledních několik let v oblasti marketingu udály …více
Abstract:
This thesis should not serve as a "how-to-do-it" marketing hadbook on theatre marketing. The aim of the thesis is to look behind the basic marketing tools towards the actual situation and development in techniques of marketing communication, in audience preferences trends and lifestyle changes. Thus it should help to better understand the changes that have occured in last years in the field of theatre …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 3. 2011
  • Vedoucí: Jan Dvořák
  • Oponent: Ivo Mathé, Josef Krofta

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenční smlouvě souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a vjakékoliv formě, včetně formy elektronické;
In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form;

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 22. 2. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU. Knihovna

Akademie múzických umění v Praze

Divadelní fakulta AMU

Doktorský studijní program / obor:
Dramatická umění / Alternativní a loutková tvorba a její teorie

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.