Petra Fialová

Master's thesis

Strategie uvedení nového produktu na trh

The strategy for launching a new product
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá přípravou marketingového plánu pro uvedení nového produktu na trh s plně automatickými kávovary. Cílem této práce je navrhnout kompletní marketingový plán rozpracovaný do jednotlivých kroků včetně analýzy trhu, navržení marketingových cílů a marketingové strategie založené na marketingovém mixu pro dosažení daných cílů.
Abstract:
This diploma thesis deals with preparation of marketing plan for launching a new product on market with full auto coffee machines. The aim of this thesis is to propose complete marketing plan divided into single steps including market analysis, definition of marketing objectives and marketing strategy based on marketing mix for achieving the objectives.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 6. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2017
  • Supervisor: Alena Filipová
  • Reader: Jiří Zeman

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69115

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod