Podnikatelský plán rychlého občerstvení s domácími produkty - FRAICHE – Renata Homolková
Renata Homolková
Diplomová práce
Podnikatelský plán rychlého občerstvení s domácími produkty - FRAICHE
Business plan of fast food restaurant with home-made products - FRAICHE
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce na téma Podnikatelský plán rychlého občerstvení s domácími produkty -- FRAICHE, je posoudit reálnost a proveditelnost v praxi daného projektu. Práce je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje problematiku dané oblasti, zejména je zaměřena na charakteristiku pojmů podnikání, podnik, malé a střední podnikání či podnikatelský …víceAbstract:
The main goal of this master thesis, on Business plan of fast food restaurant with home-made products - FRAICHE, is to assess the feasibility of this project in practise. The thesis is divided into two sections. Theoretical part describes the characteristics of businesses, small and medium enterprises, business plans and their structures. The practical part is based on the theoretical background and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39557
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2014
- Vedoucí: Ladislav Hartman
- Oponent: Jiří Klika
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39557
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises(SME)
Viktor Terez -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek