Má stát značku? Jak ji tvořit? – Mgr. Adriana HEŠŠOVÁ
Mgr. Adriana HEŠŠOVÁ
Diplomová práce
Má stát značku? Jak ji tvořit?
Does the state have a brand? How to build it?
Anotace:
Hlavnou témou práce je skúmanie značky štátu a jej významu a riadenia. Práca je rozdelená na osem kapitol. V prvej kapitole vysvetľujem, čo je branding štátu a prečo je významný. Nasledujúca kapitola objasňuje dôležité pojmy a bližšie uvádza do problematiky brandingu štátu, a teda jeho tvorby a riadenia. Štvrtá kapitola pojednáva o brandingu štátu a to hlavne v štyroch rôznych dimenziách (verejná diplomacia …víceAbstract:
The main topic of a thesis is investigating a state brand and its importance and managing. A thesis includes eight chapters. In the first one I explain what a state branding is and why it is so important. The following chapter uncovers an important branding terminology and leads closer to the topic of a state branding consequently its building and managing. The fourth chapter deal with a state branding …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2007
Identifikátor:
4897
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
- Vedoucí: doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HEŠŠOVÁ, Adriana. Má stát značku? Jak ji tvořit?. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 04. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Priame zahraničné investície a ich vplyv na hosťujúcu krajinu
Peter Balco -
Priame zahraničné investície na Slovensku
Bedřich Vavřena -
Priame zahraničné investície SR – analýza vývoja od r. 2000 po súčasnosť
Ivana Fecková -
Priame zahraničné investície a ich vplyv na zvýšenie konkurencieschopnosti Košického samosprávneho kraja
Juraj Kočiš -
Priame zahraničné investície a rozvoj ekonomiky regiónu
Radoslav Droppa -
Priame zahraničné investície na Slovensku
Daniela Pozsonyiová -
Analýza investičného prostredia Ruskej federácie so zameraním na priame zahraničné investície vo vybraných krajinách BRICS
Eduard Tuktamyšev -
Priame zahraničné investície v Stredočeskom kraji
Dana Švecová