Mgr. Adriana HEŠŠOVÁ

Diplomová práce

Má stát značku? Jak ji tvořit?

Does the state have a brand? How to build it?
Anotace:
Hlavnou témou práce je skúmanie značky štátu a jej významu a riadenia. Práca je rozdelená na osem kapitol. V prvej kapitole vysvetľujem, čo je branding štátu a prečo je významný. Nasledujúca kapitola objasňuje dôležité pojmy a bližšie uvádza do problematiky brandingu štátu, a teda jeho tvorby a riadenia. Štvrtá kapitola pojednáva o brandingu štátu a to hlavne v štyroch rôznych dimenziách (verejná diplomacia …více
Abstract:
The main topic of a thesis is investigating a state brand and its importance and managing. A thesis includes eight chapters. In the first one I explain what a state branding is and why it is so important. The following chapter uncovers an important branding terminology and leads closer to the topic of a state branding consequently its building and managing. The fourth chapter deal with a state branding …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2007
Identifikátor: 4897

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
  • Vedoucí: doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HEŠŠOVÁ, Adriana. Má stát značku? Jak ji tvořit?. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 04. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.