Marketingový plán pro nově vznikající módní značku – Petra Novotná
Petra Novotná
Bakalářská práce
Marketingový plán pro nově vznikající módní značku
Marketing plan for an emerging fashion brand
Anotace:
Práce se zabývá vytvořením marketingového plánu pro nově vznikající módní značku. Je rozdělena do tří častí. První část je teoretická a obsahuje potřebné informace k úspěšnému vytvoření marketingového plánu. Obsahuje hlavně poznatky z tématu situačních analýz, marketingové strategie a marketingového mixu. Druhá část se zaměřuje na využití těchto teoretických znalostí v praxi, což znamená vytvoření …víceAbstract:
The thesis deals with the creation of a marketing plan for an emerging fashion brand. It is divided into three parts. The first part is theoretical and contains the necessary information to successfully create a marketing plan. It contains mainly knowledge on the topic of situational analysis, marketing strategy and marketing mix. The second part focuses on the application of this theoretical knowledge …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
- Oponent: Lucie Pražáková, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Podpora prodeje na internetu se zaměřením na věrnostní programy
Denisa Pešková -
Propagace Fashion Designera na Platformě Instagram za účelem oslovování značek oblečení
Kamilla Aiupova -
Upcycling – spotřebitelský módní trend v propagaci fashion
Miriam Habibi