Business Promotion using Social Media – Yelizaveta Zagranyuk
Yelizaveta Zagranyuk
Bakalářská práce
Business Promotion using Social Media
Abstract:
It is very important for any organization to stay competitive nowadays. Due to the fact the competition has been growing immensely, the companies must search for a new way of promoting their products and brand name. There are many ways to do so, by focusing on building trust and maintain a good relationship with customers. That’s where social media comes into place. It became a new way of marketing …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Tomáš Macák, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
Social Media Marketing
Md Zakaria Chowdhury Risart -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
16. 3. 2022