E-komerce a sociální komerce jako inovativní obchodní model hudebního vydavatelství – Bc. Josef Vágner
Bc. Josef Vágner
Master's thesis
E-komerce a sociální komerce jako inovativní obchodní model hudebního vydavatelství
E-Commerce and Social Commerce As Innovative Business Models of a Music Publisher
Abstract:
Tato diplomová práce zkoumá problematiku e-komerce a sociální komerce jako inovativního obchodního modelu pro hudební vydavatelství. Teoretická část práce se zabývá patřičnou terminologií, marketingovými prostředky a nástroji, které jsou potřebné pro pochopení zmíněné problematiky s přihlédnutím k jejich modifikaci vlivem internetu a technologického pokroku obecně. Patří mezi ně inovativní přístupy …moreAbstract:
This diploma thesis deals with e-commerce and social commerce as an innovative business models for music publishing. The theoretical part explains the relevant terminology, marketing instruments and tools necessary for a holistic comprehension of the topic with a special focus on modifications thereof under the influence of the internet age and continuous technological advances. Among them, innovative …moreKeywords
E-komerce hudební průmysl infografika integrovaná marketingová komunikace obchodní strategie obsahový marketing rozšířená realita sociální komerce sociální sítě streaming E-commerce music industry infographics integrated marketing communication business strategy content marketing augmented reality social commerce social networks
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/urzlr/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VÁGNER, Josef. \textit{E-komerce a sociální komerce jako inovativní obchodní model hudebního vydavatelství}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2015. Available from: https://theses.cz/id/sbv55h/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček