Bc. Josef Vágner

Master's thesis

E-komerce a sociální komerce jako inovativní obchodní model hudebního vydavatelství

E-Commerce and Social Commerce As Innovative Business Models of a Music Publisher
Abstract:
Tato diplomová práce zkoumá problematiku e-komerce a sociální komerce jako inovativního obchodního modelu pro hudební vydavatelství. Teoretická část práce se zabývá patřičnou terminologií, marketingovými prostředky a nástroji, které jsou potřebné pro pochopení zmíněné problematiky s přihlédnutím k jejich modifikaci vlivem internetu a technologického pokroku obecně. Patří mezi ně inovativní přístupy …more
Abstract:
This diploma thesis deals with e-commerce and social commerce as an innovative business models for music publishing. The theoretical part explains the relevant terminology, marketing instruments and tools necessary for a holistic comprehension of the topic with a special focus on modifications thereof under the influence of the internet age and continuous technological advances. Among them, innovative …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2015
  • Supervisor: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
  • Reader: PhDr. Ladislav Lašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní