Bc. Josef Vágner

Diplomová práce

E-komerce a sociální komerce jako inovativní obchodní model hudebního vydavatelství

E-Commerce and Social Commerce As Innovative Business Models of a Music Publisher
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá problematiku e-komerce a sociální komerce jako inovativního obchodního modelu pro hudební vydavatelství. Teoretická část práce se zabývá patřičnou terminologií, marketingovými prostředky a nástroji, které jsou potřebné pro pochopení zmíněné problematiky s přihlédnutím k jejich modifikaci vlivem internetu a technologického pokroku obecně. Patří mezi ně inovativní přístupy …více
Abstract:
This diploma thesis deals with e-commerce and social commerce as an innovative business models for music publishing. The theoretical part explains the relevant terminology, marketing instruments and tools necessary for a holistic comprehension of the topic with a special focus on modifications thereof under the influence of the internet age and continuous technological advances. Among them, innovative …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní