Technika hry na tympány podle Freda D. Hingera – Anton Zhdanovich
Anton Zhdanovich
Bachelor's thesis
Technika hry na tympány podle Freda D. Hingera
Timpani technique by Fred D. Hinger
Anotácia:
Tato práce řeší současné problémy převážně orchestrální hry na tympány. Snažil jsem se danou prací vysvětlit příčiny, proč velmi často hráč na tympány nemůže dosáhnout požadované kvality zvuku a správného tónu nástroje, což brání docílení správného hudebního charakteru v kontextu dané hudby.Cílem této práce je obohatit českou školu hry na tympány a přispět růstu interpretační úrovně začínajících a …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on contemporary problems of primarily orchestral timpani playing. In this thesis, I tried to explain, why a timpani player is often unable to reach the desired quality of sound and tone of the instrument, which make it impossible to reach the right musical character in the context of that particular musical piece.The goal of this work is to enrich the Czech school of timpani …viacKľúčové slová
hudbaKľúčové slová
hra na bicí nástrojeKľúčové slová
hudební pedagogikaKľúčové slová
školy hryKľúčové slová
zvukObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedúci: Daniel MIKOLÁŠEK
- Oponent: Petr Holub
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 11. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Hudební a taneční fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Hudební a taneční fakultaBachelor programme / odbor:
Hudební umění / Bicí nástroje
Práce na příbuzné téma
-
Přizpůsobení akustickým podmínkám při hře na bicí nástroje
Ján Bodor -
Přínos jazzové hudby k vývoji techniky hry na bicí nástroje
Jakub Kačic -
Výuka hry na soupravu bicích nástrojů v České republice s ohledem na jazz a improvizaci ve 20.století
Jiří Stivín -
Porovnanie učebných osnov pre predmet hra na bicie nástroje na ZUŠ v Česku a Slovensku
Miroslav Greman -
Koncepce základního uměleckého vzdělávání ve hře na bicí nástroje
Martin Kleibl -
Problémy interpretace skladeb hudebního divadla se zaměřením na bicí nástroje
Kristýna Švihálková -
Systémy hry na malý buben
Adam Druga -
Vývoj, způsoby hry a využití dvojpedálu na velký buben
Josef Schmied