LIBOVICKÁ, Šárka. \textit{Aktivity PR jako účinný nástroj při uvádění výrobku na trh firem (B2B)}. Online. Bachelor's thesis. Praha: College of Economics and Management. 2011. Available from: https://theses.cz/id/sbxqm4/.
LIBOVICKÁ, Šárka. <i>Aktivity PR jako účinný nástroj při uvádění výrobku na trh firem (B2B)</i>. Online. Bachelor's thesis. Praha: College of Economics and Management. 2011. Available from: https://theses.cz/id/sbxqm4/.
LIBOVICKÁ, Šárka. Aktivity PR jako účinný nástroj při uvádění výrobku na trh firem (B2B). Online. Bachelor's thesis. Praha: College of Economics and Management. 2011. Available from: https://theses.cz/id/sbxqm4/.
@misc{Libovicka2011thesis,
AUTHOR = "Libovická, Šárka",
TITLE = "Aktivity PR jako účinný nástroj při uvádění výrobku na trh firem (B2B) [online]",
YEAR = "2011 [cit. 2024-09-27]",
TYPE = "Bachelor's thesis",
SCHOOL = "College of Economics and ManagementPraha",
NOTE = "SUPERVISOR: ",
URL = "https://theses.cz/id/sbxqm4/",
}
@misc{Libovicka2011thesis,
AUTHOR = {Libovická, Šárka},
TITLE = {Aktivity PR jako účinný nástroj při uvádění výrobku na trh firem (B2B)},
YEAR = {2011},
TYPE = {Bachelor's thesis},
INSTITUTION = {College of Economics and Management},
LOCATION = {Praha},
SUPERVISOR = {},
URL = {https://theses.cz/id/sbxqm4/},
URL_DATE = {2024-09-27},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Libovická
| jméno = Šárka
| instituce = College of Economics and Management
| titul = Aktivity PR jako účinný nástroj při uvádění výrobku na trh firem (B2B)
| url = https://theses.cz/id/sbxqm4/
| typ práce = Bachelor's thesis
| vedoucí =
| rok = 2011
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-09-27
| poznámka =
| jazyk =
}}