Analýza účinnosti motivace ve společnosti přímého prodeje – Kateřina Pulščaková
Kateřina Pulščaková
Master's thesis
Analýza účinnosti motivace ve společnosti přímého prodeje
Analysis of motivation effectiveness in direct sale corporation
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na fungování společnosti přímého prodeje s důrazem na motivování pracovníků. Hlavním cílem práce je provést analýzu současného systému motivování a odměňování nezávislých kosmetických poradců ve společnosti Oriflame, zhodnotit jeho účinnost, zjistit nedostatky a navrhnout změny na zlepšení. Na základě studia odborné literatury je vypracována teoretická část, která uvádí …viacAbstract:
The thesis is focused on running of direct sale corporation and emphasis on employee motivation. The main goal is analysis of current motivation system and remuneration of independent beauty consultants in Oriflame cosmetics. Further objectives are effectiveness evaluation, drawbacks determination and proposals of possible improvement. Theoretical part is based on study of expert literature and brings …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 11. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31061
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2012
- Vedúci: Lenka Turnerová
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31061
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Impact of employees’ motivation programs
Liliana Mustafina -
Motivace a motivační programy v korporátní sféře středoevropského regionu
Barbora Adamová -
Motivační programy v konkrétní firmě, měření účinnosti s návrhy na zlepšení
Lucie Pavelková -
Motivace a motivační programy pracovníků v organizaci Českomoravská stavební spořitelna, a.s., měření účinnosti s návrhy na zlepšení
Anna Kurialová -
Outdoorové motivační programy
Peter Kollár -
The language of recruitment strategies in cosmetic companies focused on direct sale
Simona ČÍPOVÁ -
Přímé vztahy mezi biozemědělci a zákazníky - analýza podmínek pro přímý prodej
Matěj Kotouček -
Přímý prodej a marketingová komunikace
Martina Valentová