Dopady zavedení marketingu ve vybrané veřejné neziskové organizaci na její postavení na trhu – Bc. Monika Rozkošná
Bc. Monika Rozkošná
Diplomová práce
Dopady zavedení marketingu ve vybrané veřejné neziskové organizaci na její postavení na trhu
Implementation of marketing in the specific public organization - influence of market position
Anotace:
Cílem diplomové práce „Dopady zavedení marketingu ve vybrané veřejné neziskové organizaci na její postavení na trhu“ je identifikovat dopady zavedení marketingové strategie v municipální příspěvkové organizaci Centrum volného času Kravaře. V první části této práce autorka popisuje problematiku marketingu zájmového vzdělávání v příspěvkových organizacích pomocí teoretických východisek. Stěžejní část …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis „Implementation of marketing in the specific public organization - influence of market position” is to identify impacts of marketing strategy implementation in the municipal allowance organization – Centrum volného času Kravaře. In the first chapter the author provides information about marketing in special interests training allowance organizations on theoretical basis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r79ns/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ROZKOŠNÁ, Monika. \textit{Dopady zavedení marketingu ve vybrané veřejné neziskové organizaci na její postavení na trhu}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/sc1nhc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Postavení mužů na trhu práce v závislosti na jejich věku
Andreevová Andreevová -
Analýza vývoje postavení žen v roli matek na trhu práce v ČR za období 2001 – 2021 se zaměřením na flexibilitu trhu práce
Kristýna Kostřicová -
Zhodnocení postavení společnosti A.W. spol s r.o. na trhu dle kritérií definujících tržní sílu subjektu
Pavlína Adamcová -
Analýza konkurenceschopnosti vybrané firmy a návrhy na zlepšení jejího postavení na trhu v ČR
Kateřina Kozlová -
Srovnání postavení žen v ČR a v Rusku na trhu práce
Go Go -
Zneužití dominantního postavení soutěžitelů na trhu v ČR
Claudia Lipusová -
Ekonomická migrace: komparace postavení ukrajinských migrantů na českém trhu práce s postavením polských migrantů na britském trhu práce v letech 1994 – 2017.
Jan Nedbal -
Samoživitelky a jejich postavení na trhu práce
Petra Kűhnová