Cenová a necenová konkurence – Bc. Sachivko Sachivko
Bc. Sachivko Sachivko
Bakalářská práce
Cenová a necenová konkurence
Price and non-price competition
Anotace:
SACHIVKO, Angelina. Cenová a necenová konkurence.[Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová Praha 2021. Celkovýpočet stran 66. Téma této bakalářské práce je Cenová a necenová konkurence. Práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část.Teoretická část je věnována konkurenci a jejím formám, ceně z ekonomického a marketingového hlediska, faktorům, které ji ovlivnují a metodám cenotvorby. Analytická …víceAbstract:
SACHIVKO, Angelina. Price and non-price competition.[Bachelor thesis] The Institute of Hospitality Management and Economics 2021. Total number of pages 66. The topic of this bachelor thesis is Price and non-price competition. The work is divided into theoretical and analytical part.The theoretical part is devoted to competition and its forms, the price from the economic and marketing point of view …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/e6le8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Vlček, CSc.
- Oponent: PhDr. Jan Máče, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomickáVysoká škola hotelová a ekonomická
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Risk a revenue management v hotelnictví
Petr Lžičař -
Revenue management vo vybranom hoteli
Stanislava Delčevová -
Využití revenue managementu v hotelnictví
Michael Studnička -
Použití revenue managementu v hotelnictví
Evgeniya Efremova -
Data mining a revenue management
Tomáš Pešťák -
Revenue management techniques
Elizaveta Shapkina -
Revenue Management - současný stav a perspektivy dalšího rozvoje v oblasti hotelnictví
Jiřina Jenčková -
Možnosti využívania princípov Revenue managementu v hoteli o vel'kosti do 50 izieb
Bibiána Dodoková