Komunikace u žáků s více vadami v základní škole speciální – Mgr. Petra Fajtová
Mgr. Petra Fajtová
Bakalářská práce
Komunikace u žáků s více vadami v základní škole speciální
Communication of Pupils with Multiple Disabilites in the Speciál Elementary School
Anotace:
Bakalářská práce se nazývá „ Komunikace u žáků s více vadami v základní škole speciální“ Cílem bakalářské práce bylo zjišťovat komunikační dovednosti žáků se současně sluchovým a mentálním postižením a vybrat vhodné alternativní komunikační systémy, se zaměřením na nižší stupeň kognitivních schopností a zrakové ostrosti. Teoretická část je zaměřena na problematiku sluchového postižení, klasifikaci …víceAbstract:
The title of this bachelor thesis is: "Communication of pupils with multiple disabilities at a special elementary school " The aim of this thesis was to identify the communication skills of students with combined hearing and mental disabilities and to select suitable alternative communication systems, focusing on the lower level of cognitive abilities and visual acuity. The theoretical part is focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tuzw7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
The Portrayal of the Hearing Impaired in Carson McCullers's The Heart Is a Lonely Hunter
Andrea Hapalová -
The Portrayal of the Hearing Impaired in Carson McCullers's The Heart Is a Lonely Hunter
Andrea Hapalová -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ