Lukáš Smička

Bachelor's thesis

Erotika a sex v reklamě

Erotica and Sex in Advertising
Anotácia:
Tato práce se zabývá tématem využití erotiky a sexu v reklamě. Hlavním cílem je zjištění, jak obecně fungují erotické a sexuální motivy v reklamě a jaký vliv mají na nákupní chování recipientů. Práce také analyzuje rozdílné vnímání a preference erotických motivů mezi muži a ženami. V teoretické části je definován obecný pojem reklama, její historie ve vztahu k nahotě či erotice a vymezuje základní …viac
Abstract:
The purpose of this thesis is to analyse the use of erotica and sex in advertising. This thesis seeks the function and impact of the erotic and sexual motives in advertising in general with a focus on the purchasing behaviour of the recipients. The project also assess the di-vergent perceptions and opinions among men and women regarding erotic motives in ad campaign. The theoretical part defines advertising …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Smička, Lukáš. Erotika a sex v reklamě. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications

Práce na příbuzné téma