Stanovení optimálního postupu pro použití videa jako zdroje dat pro fotogrammetrii – Bc. David MOTLÍČEK
Bc. David MOTLÍČEK
Master's thesis
Stanovení optimálního postupu pro použití videa jako zdroje dat pro fotogrammetrii
Determining the optimal procedure for using video as a data source for photogrammetry
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou základních požadavků na použití videa jako zdroje dat pro fotogrammetrii. Z nastavení videa je zkoumána optimální snímková frekvence ve vztahu k překryvům a rychlosti pohybu kamery. Bylo provedeno testování formou experimentu na třech případových studiích, během kterých bylo dbáno na zachování stejných podmínek během testování. První případová studie byla vypracována …viacAbstract:
The thesis deals with the analysis of the basic requirements for the use of video as a data source for photogrammetry. From the video setup, the optimal frame rate is investigated in relation to overlays and camera movement speed. Testing in the form of an experiment on three case studies was carried out, taking care to maintain the same conditions during testing. The first case study was developed …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: RNDr. Jakub Miřijovský, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MOTLÍČEK, David. Stanovení optimálního postupu pro použití videa jako zdroje dat pro fotogrammetrii. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ScienceMaster programme / odbor:
Geoinformatics and Cartography / Geoinformatics and Cartography
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj FPS hry v retro stylistice
Daniil Havrish -
Uživatelské rozhraní a heads-up displej v FPS hrách
Klára Hurtlová -
FPS hra v Unity Engine
Tomáš HÖPFLER -
FPS
Dominik Konečný -
Vývoj a změny funkcí auditivní složky FPS videoher
Jiří Hoza -
Vývoj subsystémů herního enginu pro FPS
Jan Šurík -
Vývoj subsystémů herního enginu pro FPS
Martin Kohoutek
Názov
Vložil
Vložené
Práva