Mgr. Ondřej VÁVRA

Master's thesis

Koncepce Producentského centra při veřejné vysoké škole

Concept of university's Production center
Abstract:
Práce definuje systém produkce projektů producentským centrem vysoké školy. Popisuje teorii autorskoprávní ochrany autorských děl, teorii tvorby projektu, principy akvizice, principy produkce projektů a právního zajištění produkce projektů, koncepci informačního systému a organizační struktury producentského centra . Projektová část práce obsahuje detailní plán na vytvoření producentského centra, včetně …more
Abstract:
Thesis define system of a production institution inside university. It describes theory of copyright, project creation theory, principles of acquisition, principles of project production and legal coverage of project production. It also design an information system of this kind of institution and management structure. Thesis also include detailed plan of creation of a production center including detailed …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Accessible from:: 27. 4. 2009
Identifier: 10586

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Eva Šviráková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VÁVRA, Ondřej. Koncepce Producentského centra při veřejné vysoké škole. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 04. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications