Bc. Iva Jančíková

Diplomová práce

Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu

Importance of the product for customers in the modern marketing
Anotace:
Hodnotu produktu vnímá každý zákazník odlišně. Moderní marketingové prostředí služeb je postaveno na přidané hodnotě. Její rozsah a úroveň určují poskytovatelé. Podle čeho ji ale mají nastavit? Tato práce se věnuje rozboru spokojenosti se službou v oboru silniční dopravy, s pravidelným školením profesionálních řidičů. Ze zákona mají řidiči povinnost absolvovat toto školení jedenkrát ročně. U vybrané …více
Abstract:
The customers perceive the product value in their own way. The modern marketing environment is based on added value. The range and the level of this value is determined by the providers. Anyway how are they supposed to set it up? These thesis is devoted to the satisfaction analysis of one particular service in the field of the road transport, which is the periodic training of professional drivers. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2019
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní