Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu – Bc. Iva Jančíková
Bc. Iva Jančíková
Diplomová práce
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Importance of the product for customers in the modern marketing
Anotace:
Hodnotu produktu vnímá každý zákazník odlišně. Moderní marketingové prostředí služeb je postaveno na přidané hodnotě. Její rozsah a úroveň určují poskytovatelé. Podle čeho ji ale mají nastavit? Tato práce se věnuje rozboru spokojenosti se službou v oboru silniční dopravy, s pravidelným školením profesionálních řidičů. Ze zákona mají řidiči povinnost absolvovat toto školení jedenkrát ročně. U vybrané …víceAbstract:
The customers perceive the product value in their own way. The modern marketing environment is based on added value. The range and the level of this value is determined by the providers. Anyway how are they supposed to set it up? These thesis is devoted to the satisfaction analysis of one particular service in the field of the road transport, which is the periodic training of professional drivers. …víceKlíčová slova
hodnota produktu silniční doprava služba pravidelné školení profesionálních řidičů marketingový mix 4E segmentace generační marketing kvantitativní marketingový výzkum product value road transport service periodic training of professional drivers marketing mix 4E segmentation generational marketing quantitative marketing research generational marketing buying behaviour
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ny0ph/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Quantitative marketing research
Mark Ratilla -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
Zkvalitnění pravidelného školení profesionálních řidičů
Martin Tecl -
Úroveň znalostí a vzdělávání profesionálních řidičů v poskytování první pomoci
Zuzana Holečková -
Posouzení techniky jízdy profesionálních řidičů v silniční nákladní dopravě
Marek Smečka -
Zdokonalování odborné způsobilosti řidičů
Renata Chadimová -
Úroveň připravenosti profesionálních řidičů k poskytování první pomoci v terénu
Lucie KREJČÍ