Bc. Iva Jančíková

Master's thesis

Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu

Importance of the product for customers in the modern marketing
Abstract:
Hodnotu produktu vnímá každý zákazník odlišně. Moderní marketingové prostředí služeb je postaveno na přidané hodnotě. Její rozsah a úroveň určují poskytovatelé. Podle čeho ji ale mají nastavit? Tato práce se věnuje rozboru spokojenosti se službou v oboru silniční dopravy, s pravidelným školením profesionálních řidičů. Ze zákona mají řidiči povinnost absolvovat toto školení jedenkrát ročně. U vybrané …more
Abstract:
The customers perceive the product value in their own way. The modern marketing environment is based on added value. The range and the level of this value is determined by the providers. Anyway how are they supposed to set it up? These thesis is devoted to the satisfaction analysis of one particular service in the field of the road transport, which is the periodic training of professional drivers. …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2019
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Pavel Rosenlacher

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní