Bc. Anastasiya Zbaratska

Bachelor's thesis

Hashtag jako nástroj marketingu pro e-commerce

Hashtag as a marketing tool in e-commerce
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá sestavením návrhů a doporučení pro zlepšení marketingových výsledků prostřednictvím využití hashtagů v online marketingové kampaně a také zhodnotit možnosti využití hashtagů v e-commerce. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou čast. Teoretická část se zabývá vysvětlením specifik marketingu v e-commerce. Praktická část se zabývá problematikou z praktického hlediska …viac
Abstract:
In this bachelor thesis I dealt with the issue of using hashtag as an e-commerce marketing tool. Thesis is divided into theoretical and practical parts. Theoretical part is devoted to the concept of marketing in e-commerce adn the use of hashtag. Practical part is devoted to primary data collection on the example of a particular firm. Also, colelcted datas are used to build a proposal to improve the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
  • Vedúci: Mgr. Pavlína Míčová
  • Oponent: Mgr. Alina Matějová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Bachelor programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media