Bc. Anastasiya Zbaratska

Bakalářská práce

Hashtag jako nástroj marketingu pro e-commerce

Hashtag as a marketing tool in e-commerce
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá sestavením návrhů a doporučení pro zlepšení marketingových výsledků prostřednictvím využití hashtagů v online marketingové kampaně a také zhodnotit možnosti využití hashtagů v e-commerce. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou čast. Teoretická část se zabývá vysvětlením specifik marketingu v e-commerce. Praktická část se zabývá problematikou z praktického hlediska …více
Abstract:
In this bachelor thesis I dealt with the issue of using hashtag as an e-commerce marketing tool. Thesis is divided into theoretical and practical parts. Theoretical part is devoted to the concept of marketing in e-commerce adn the use of hashtag. Practical part is devoted to primary data collection on the example of a particular firm. Also, colelcted datas are used to build a proposal to improve the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
  • Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
  • Oponent: Mgr. Alina Matějová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií