Analýza stávající marketingové komunikace ve vybraném podniku – Bc. Alžběta Kochtová
Bc. Alžběta Kochtová
Bachelor's thesis
Analýza stávající marketingové komunikace ve vybraném podniku
Analysis of existing marketing communications in selected company
Abstract:
Tato bakalářská práce se skládá ze dvou částí, teoreticko-metodologické a aplikační. Teoretická část je zaměřena na teoretická východiska marketingové komunikace s důrazem na marketingový komunikační mix. Aplikační část se zabývá analýzou stávající marketingové komunikace dm drogerie markt, s.r.o. Dm drogerie má své sídlo s centrálou přímo v Českých Budějovicích a právě na pobočky umístěné v tomto …moreAbstract:
This bachelor work consists of two parts: theoretical-methodological and applicable. The theoretical part is focused on theoretical starting point of marketing communication with the emphasis on marketing of interactive mix. The applicable part is concerned with the analysis of present marketing communication of „dm drogerie markt“ ltd. Dm has it´s headquarters directly in Budweis and is specialized …moreKeywords
Marketingová komunikace komunikační mix marketingové komunikační nástroje reklama podpora prodeje události a zážitky veřejná publicita přímý marketing osobní prodej marketing communications communications mix marketing communication tools advertising sales promotion event marketing public relations direct marketing personal selling.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/ns89g/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Lenka Ližbetinová, PhD.
- Reader: Ing. Mgr. Adéla Dvořáková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOCHTOVÁ, Alžběta. \textit{Analýza stávající marketingové komunikace ve vybraném podniku}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2015. Available from: https://theses.cz/id/sclj5m/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Marketingové komunikační nástroje
Petr TRÉGNER -
Komunikační nástroje a návrh komunikační strategie vybrané firmy
Šárka Mottlová -
Marketingové komunikační nástroje v lékárenském oboru
Daniel FURKA -
Marketingové komunikační nástroje
Ondřej Holubec -
Marketingové komunikační nástroje a jejich aplikace na obchodním místě
Martin Morava