Jana Mejstříková
Bachelor's thesis
Marketigový průzkum na spotřebitelském trhu
Marketing research in consumer´s market
Abstract:
SouhrnTato bakalářská práce se zabývá tématikou průzkumu na spotřebitelském trhu a skládá se ze dvou částí, části teoretické a části praktické. V teoretické části jsou sepsány základní pojmy marketingu a marketingového průzkumu. Dále jsou zde uvedeny jednotlivé fáze marketingového procesu, jednotlivé druhy průzkumu, metody a techniky sběru dat. Praktická část je zaměřena na samostatné zpracování marketingového …moreAbstract:
SumaryThis bachelor thesis is dealing with topic of research consumers market and it is composed from two parts. An teoretic part and practical part.There are elementary terms of marketing and marketing research written in teoretical part. In further parts is this work dealing with marketing process, with every signle kind of research, method and also technique of data mining. The practical part is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2011
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MEJSTŘÍKOVÁ, Jana. \textit{Marketigový průzkum na spotřebitelském trhu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2011. Available from: https://theses.cz/id/sctl8g/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Czech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
null
Theses on a related topic
-
Personal and Work values in Quantitative Research: a closer look
Anna Červinková -
Quantitative und qualitative Analyse der sekundären Präpositionen im Spektrum ausgewählter Texte
Michaela BENEŠOVÁ -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Marketingový průzkum u potenciálních zákazníků dřevostaveb
Lucie Neužilová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Horká Horká -
Průzkum marketingových aktivit arteterapeutů působících v Praze
Jana Dusílková -
Marketingový plán dámského zeštíhlujícího studia
Daniela Vernerová -
Marketingový výzkum nejvhodnějších kupních kanálů v truhlářské činnosti
Antonín Zaoral
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights