Princip subjektivizace: Neoformalistická analýza filmu Veřejní nepřátelé – Bc. Michal Valeš
Bc. Michal Valeš
Bachelor's thesis
Princip subjektivizace: Neoformalistická analýza filmu Veřejní nepřátelé
Principle of subjectivisation: Neoformalist analysis of Public Enemies
Anotácia:
Tato bakalářská práce je neoformalistickou analýzou filmu Veřejní nepřátelé (Michael Mann, USA, 2009). Po teoreticko-metodologickém úvodu, který zahrnuje základní teze ekonomického a kulturně-historického kontextu a neoformalistické analýzy, se práce zabývá produkčními fázemi, marketingovými a distribučními strategiemi a kritickou recepcí filmu. Hlavní část práce je věnována neoformalistické filmové …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with neoformalist analysis of the film Public Enemies (Michael Mann, USA, 2009). After the theoretical and methodological framework that includes basic tenets of economic and cultural-historical context and neoformalist film analysis, the thesis deals with the production phases, marketing and distribution strategies and critical reception. The central part of the thesis is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 1. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bn152/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2013
- Vedúci: Mgr. Jakub Klíma
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VALEŠ, Michal. \textit{Princip subjektivizace: Neoformalistická analýza filmu Veřejní nepřátelé} [online].
Brno, 2013 [cit. 2021-03-01]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/scv5vv/>.
Bakalárska práca.
Masarykova univerzita, Faculty of Arts.
Vedoucí práce Mgr. Jakub Klíma.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Film and Audio-Visual Culture Studies
Práce na příbuzné téma
-
Neoformalistická analýza filmu Pan Nikdo: Mnohaúrovňový narativní systém
Martin Ingr -
Sebe-uvědomělost jako superschopnost? Neoformalistická analýza filmu Deadpool
Aneta Klimešová -
"Ja je niekto iný." Neoformalistická analýza filmu I'm not there
Lívia Laczová -
Westernová nostalgie – neoformalistická analýza filmu Opravdová kuráž
Jiří Jagoš -
Voyeuristický film: Neoformalistická analýza snímku Miluj mě, prosím
Karel Musil -
Dualita filmové formy: Neoformalistická analýza snímku Protektor
Jana Repáková -
Dvojitá Metafikce ve filmu Horší už to nebude. Neoformalistická analýza
Kateřina Borovská