Pavla Křížová

Bakalářská práce

Marketing neziskové organizace Junák – český skaut, z.s.

Marketing of the non-profit organization Junak – Czech Scouting.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingem neziskové organizace, a to konkrétně skautského oddílu Novopacká dvojka, který spadá pod středisko Sopka Nová Paka. Cílem této bakalářské práce je analyzovat stávající marketing skautského oddílu Novopacká dvojka a následně navrhnout doporučení k jeho zlepšení. V teoretické části jsou popsány pojmy marketing, marketingový mix, marketingovou strategii, neziskovou …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing of a non-profit organization, namely the scout troop Novopacká dvojka, which falls under the Sopka Nová Paka centre. The aim of the thesis is to find out the awareness of scouting in Nová Paka and how the Novopacká dvojka troop is perceived in the eyes of the town society. The theoretical part describes the concepts of marketing, marketing mix, marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Michal Jech

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90071