Pavla Křížová

Bachelor's thesis

Marketing neziskové organizace Junák – český skaut, z.s.

Marketing of the non-profit organization Junak – Czech Scouting.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingem neziskové organizace, a to konkrétně skautského oddílu Novopacká dvojka, který spadá pod středisko Sopka Nová Paka. Cílem této bakalářské práce je analyzovat stávající marketing skautského oddílu Novopacká dvojka a následně navrhnout doporučení k jeho zlepšení. V teoretické části jsou popsány pojmy marketing, marketingový mix, marketingovou strategii, neziskovou …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing of a non-profit organization, namely the scout troop Novopacká dvojka, which falls under the Sopka Nová Paka centre. The aim of the thesis is to find out the awareness of scouting in Nová Paka and how the Novopacká dvojka troop is perceived in the eyes of the town society. The theoretical part describes the concepts of marketing, marketing mix, marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2023
  • Supervisor: Markéta Procházková
  • Reader: Michal Jech

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90071